Bestyrelse

På den årlige ordinære generalforsamling vælges bestyrelsen. Et bestyrelsesmedlem vælges for to år ad gangen, dog forskudt, så nogle vælges i ulige år – andre i lige år.

Suppleanter vælges for et år ad gangen.

Bestyrelsen

FormandMartin PetersenLPA 47
NæstformandSteen Linke LarsenVIB 23
KassererSidse MørchHILL 15
Menigt medlemNiels-Erik HornLPA 49
Menigt medlemTine S. JakobsenLPA 33
SuppleantAlbert R. AndersenLPA 49
SuppleantKasper HincheliVIB 21

Som kritisk revisor er valgt:

Kritisk revisorThomas Z. LarsenVER 16

Forretningsorden

Bestyrelsen arbejder ud fra en forretningsorden. Denne besluttes af bestyrelsen og kan løbende ændres, hvis det er nødvendigt.

Forretningsorden

Vis Forretningsorden i fuldskærm


Opgaver

Bestyrelsen har mange forskellige opgaver. Her nævnes nogle af dem:

  • Administration.
  • Akutte sager.
  • Antenneforening.
  • Bank.
  • Beboer henvendelser.
  • Byggesager Andel.
  • Byggesager beboer
  • E-post
  • Energi aflæsning
  • Generalforsamlinger
  • Grundejerforening.
  • Hjemmeside.
  • Håndværker kontakt.
  • Nøgler og låse.
  • Opsætning af info på trapper
  • Referater.
  • Salg af lejligheder
  • Udlejning af kontor lejligheden 
  • Vedligehold.
  • Ventelister.
  • Vicevært kontakt

Møder

Bestyrelsen holder fast møde den anden onsdag i måneden. Dette er mellem kl. 18 og 20 og foregår på kontoret (Vibekegade 28, 2.tv.).

Derudover kan der afholdes ekstraordinære bestyrelsesmøde, hvis det er nødvendigt. F.eks. op til generalforsamling, hvor regnskab, budget og dagsorden skal aftales med administrationen.

De enkelte bestyrelsesmedlemmer kan påtage sig opgaver, der kræver møder ud over de almindelige bestyrelsesmøder.

ADVARSEL: Vores hjemmeside kan bruge cookies. Vi prøver efter bedste evne at efterleve de danske GDPR-regler og har optimeret siderne, så al unødvendig registrering skulle være fjernet.