Administration

På den årlige ordinære generalforsamling vælges foreningens administrator for et år ad gangen. Ligeledes vælges foreningens revisor for et år ad gangen.

Administrator varetager foreningens daglige drift. Dette indeholder bl.a.:

  • Administration af foreningens daglige virke
  • Administration af ventelister
  • Afvikling af generalforsamling (herunder regnskab og budget)
  • Juridisk rådgivning
  • Varetager salg af lejligheder
  • Økonomi (opkrævning af husleje / betaling af regninger)

Administrator

FirmaAdvokathuset DOMIBUS
Frederiksholms Kanal 20, 1. sal
1220 København K
44 61 84 19 (hverdage 10-12)
domibus.dk
KontaktPeter Lauridsen
33 17 74 60 (hverdage 10-12)
414@domibus.dk

ADVARSEL: Vores hjemmeside kan bruge cookies. Vi prøver efter bedste evne at efterleve de danske GDPR-regler og har optimeret siderne, så al unødvendig registrering skulle være fjernet.